Pages

Friday, January 14, 2011

mandi.

setelah bersenam selama 20 minet,
huh!peloh peloh jantan aku pon kuar membasahi dahi
licin ku serta baju ku.sgt berpuas hati ye kawan2.
penah try tak??
kalau kat rumah,masak pon boley kuar peloh jantan,
nikmat kuar peloh tuh..fuhhh!best gile la weyh!!
rasa mcm,wah..aku lah org paleng sehat kat cni.hak3
bukan2.rasa mcm alhamdulillah,i m back to normal.[aku kan ade mslh]
pastuh,nih dok sorg2,dh tak taw nk wat mende.
ayu g rumah abg dia,so,aku tepakse lah bc novel
[mcm takde keje kan ko tien oii]
btw,samEEn cayang dh lulos JPJ.
alhamdulillah.lega rasanya.
bukan apa,after nih,takdelah aku nampak dia tersadai bak dugong
kelaparan yg tak leyh wat sume keje..over taw dia.
oh,okay lah.no point pon ekceli.
saje je.mahu basoh baju.dada:)

No comments:

Post a Comment