Pages

Wednesday, January 12, 2011

makanan rutin aku.

okay okay.aku tahu jumaat ni ada kuiz.
fizik statistik.yes!dh la statistik.fizik lak.bunyik nk hebat je
sabjek2 kat ukm neh.takpelah.sok mlm sok
kan sempat lagi.bagi la aku chance nk tulis karya sket.
korg tahu kan aku skrg nih tengah kuat dgn
azam tahun baru aku nih.so,nasi jgn ckplah.
mmg say no to nasi lah kan smpai aku satisfied ngan fizikal aku.
so,korg mesti tertanye2,
ape yg aku mkn ntok stay healthy and tukar nasi ntok kenyang,kan?
[eh,sori,ayat cam tonggang langgang]
okay.ni lah makanan aku.

korg kenal kan biskot ni?biskot ni aku mkn pagi2
mcm breakfast lah..ngan aer masak byk sgt2
n then,ntok suppliment,aku mkn lah kuih lam singgit.[3 biji kuih]
cukop.

then,pukol 11 or 12 cm tu,aku amik lunch.nih mknn lunch aku.

yes,nesvita honey ngan jacob krakes.
pastu tak mkn.kalau rasa2 lapar,bli lagi kuih singgit.

ok,dinner aku amik makanan berat.
contohnya,kuewtiow kungfu,meehun goreng,laksa or soto.
no more ais ais skrg nih.

n then,pas solat mgrib,dlm 18 minit,aku wat senamrobik
[dlm bilik sudah]
ok.sampai situ je.pas2 tu,kalau lapar,telan air masak byk2.
segelen pon takpe.
aku nk cuba sampai aku rasa satisfied yg mcm aku ckp tdi.
so,wish me luck ye!

No comments:

Post a Comment