Pages

Saturday, January 15, 2011

khatam.

hoi,itu KHATAM,bukan KHATAN ok.
sila amik perhatian ye kawan2.aku tidak mencarot ataw
merapik ye dekat blog yg suci lagi murni ini.
oh,ye.again!hari ni aku bermandi hujan lagi.urm.habis basah kuyop baju
aku yg bewarna putih.PUTIH okay!kenapa ngan putih?
hah,lu pikirlah sendri!!huhu.siap kne tegor lagi
ngan pakgat kat men-get tadi.
dh tu,takkan aku nk berenti tepi jln kan,sedangkan ukm dh sekangkang kera.
hurm.saje je kluar tdi ni.sbb sehari suntok dok bilik,otak mcm
tak bekembang tak nampak manusia bersosial.
so,g lah PKNS.masok2 aje,mak oi!tekejot berok aku!sale weh.SALE!!
up to 80% less.tak ke gila kau tengok?
rambang mata aku dibuatnya.kalaulah mggu dpan aku tak kluar,
sah2 aku dh sental 1-2 brg.imagine lah,POLO less up to 70%.
kuatkan iman.kuatkan iman.so,sbb iman dh kuat,
tak beli pape pon.huhu.baiknye lahh tien ni.
anak sapa la ni?huhu.pasti g mkn mekdi.aku amik set
yg ade ayam tengah2 tuh.ape ekh?lupa lah nama dia.so,skrg perot aku
cm nk pecah!kenyang gila!
hadoi la.perot aku dh takleyh trime mkn byk2 dh la ni.
eh,bukan bererti aku dh kros k.
maybe sbb dh terbiasa.okaylah.nk buang lemak sikit.
jom aerobik ramai2!

No comments:

Post a Comment