Pages

Wednesday, November 9, 2011

wajar or tak wajar??

its wajar, bukan waja okay.
dalam dilema actually.nak benti keje or nak stay.
if ikotkan hati marah last week,nak benti.
kalau ikotkan keselesaan bekerja,rase nak stay.
kenapa kau tanye?
penah tak korang g keje,ley on9?penah?
i mean selain waktu lunch la.
update blog?mcm yg aku wat skrg ni?
tak kan.mesti korang pressure mcm nak mampos kan.
so,aku punye keje sgt2 lah tak memrlukan aku
berfikir.cume bercakap.haha.tuh kelebihan aku,kan?
lagi best,g keje pakai jeans,ade korang pakai?
haha.lantak lah korang nak pkir ape.
actually aku ade gak terpikir nak tukar keje.
byk kali mencuba,tapi seolah-olah mcm keadaan tak
mengizinkan.xcident la,ape la.hurm.
memang la gaji aku tak delah cecah 2k tpi cukoplah
ntok aku.siapa kata aku tak teringin
gaji besar??teringin.tapi tulah.dalam dilema.
*ckp mcm dh dpt keje lain*haha
memanglah baru apply,tapi tu lah.dapat bank
2x panggil intrview,tak pegi sbb bile buat review sal keje tu,
ya ampunn!!tobat korang pon taknak.
so,aku mcm nk stay sampai ujung tahun ni je la kot.
sbb abg aku kahwin 3 dis.kalau aku tukar keje,susahla nak dpt cuti.
tempat sekarang??apply 1 day before pon,
sah2 dpt cuti.hik3.kadang2 ponteng ajerr..hik3
so,ape pendapat korang?
ce suare kan.tq!

No comments:

Post a Comment