Pages

Monday, October 31, 2011

AMLA.

Itu bukan bermaksud Aku Marah La..bukan bukan..
itu bermaksud "Anti Money Laundering Analyst" wich kerjenye kne
mghadap PC tok monitor every single unusual transaction done by the cust..
okay,sounds sgt corporate..*menyampahs*!
bla bla bla.dulu ngarot sal HSBC, ni nak ngarot sal citibank puleww~
itu lah position yg aku dpt intrvw invitation for the 2nd time this
month.yg 1st one aku purposely tak dtg sbb mls.this time,aku try bg xcuse,
tpi dia soh attend je dulu,pasal nk start keje,tak perlu risau.
ley nego.*yeay!*mesti korang ckp aku ni mata duitan,nak gaji besar
sbb tu apply bank.kan kan kan?lantak kau org lah nak pkir ape.
i noe what i need n what i want so,segala caci-maci adalah tidak dilayan.
okay.enough bout citibank!

last friday,aku tumpang samEEn balik kg halaman terchenta.
even hanye lah sekadar 1 hari spend time ngan si gedix nawal n mak,
tpi rase bebaloi sbb sempat balotkan sudu garfu,pasang langsir
& masokkan sumi dlm net.rase mcm ckop byk keje yg aku sempat wat.
so,hujong mnggu ni,still balik kg,again sbb raya aji & nk pass
some more kad jemputan . *bunyik aku yg bz lbih kan* ahaha

so,smpai lah trikh 3/12/11 tuh mmg aku akan bz memanjang since dh 12
taun umah aku takde kendri kawin kan,so,kena lah all out
untok yg nih. so,kpada smua readers,jmpotlah hadir ke teratak
buruk saya yg berada di perak bg memeriahkan lagi majlis sambut menantu
yg akan diadakan. so,tu je lah.
:)

No comments:

Post a Comment