Pages

Thursday, September 8, 2011

Yang hidup pasti akan pergi

After my dad passed away,this is the second time i sad to hear someone passed away.
mmg unexpected la this raya will be the last raya i ever see him.
he is my late father's cousin.
memang lah jauh pertalian tu,tapi aku ralat.sbb whenever
aku g rumah dia,terubat rindu aku pd arwah.
He resembles my father a lot!for me la sbb yg lain tak ckp mcm tu.
& aku mcm tekejot sbb raya nih aku mmg beriye sgt nk pegi umah dia.
&& dia baru nk wat laser kerete.
plus,ri tu aku siap ckp kat mak,kalau dia meninggal,
aku sanggop bli kete dia since dia sangt cermat jg brg2.
Ya Allah.dengar mak aku ckp,mcm tak pecaya pon ade.mcm2 rase ade.
Now, dia dh takde,dh takde la tempat aku nk
lpaskan rindu pada arwah.
semoga arwah bapak & wak ali ditempatkan dalam golongan
orang2 yg beriman & beramal soleh.
*Ammin*

p/s : yg aku paling ralat sbb aku baru je beraya umah dia jumaat lpas.
belom pon sampai seminggu.ajal tak kira masa + waktu.

No comments:

Post a Comment