Pages

Sunday, July 31, 2011

du not givap!*slmat berpose jue*

okay.so far,mmg penganggur terhormat kat umah ni ha.
tpi maseh blom givap klik sane klik sini demi mendapatkan sesuap nasi.
ahaha.bukan bukan.demi mendapatkan
JOB.tak mahu jadi JOBLESS.sbb jadi jobless is sooo not meeee.
byk yg aku nk kejar kan.
1) Myvi Lagi Best
2) Handbag Guess
sikit??tuh bru sikit.ade byk lagi.tpi better keep to maself la.
aku siap berangan nak bg duit raye lagi ni ha kt bebudak.maklomla.
its time fer me to repay their parents kindness kot.
hurm.tak tebayar rasenye aku ni.
byk yg abg2 n akak2 aku dh bg kat aku.including la keselesaan skrg ni.
kalau tak sbb diorg,i am not what i am now.

well peeps,
*SLMAT MENYAMBOT RAMADHAN AL-MUBARAK*
walaupon puasa,aku tetap akn g interbiu if dpt call.
so,doakan aku cpat dpat keje.
btw,yg ari tuh sah2 tak dpt.bukan my luck lah.
so,kene try my best lagi ni.
:)

No comments:

Post a Comment