Pages

Saturday, January 8, 2011

kereta & motor:mana lagi selamat?

di malam yg sepi lagi hening mcm sayur bening nih,
aku berkira kira nk hupdate blog.
so,aku pon dlm masa yg sama nk mintak opinion lah dri u guys kan.
between car and motorcycle,mana yg lebih selamat?

okay okay.aku mcm dengar ade suare suare sumbang mahram
yg berkata..."opkos lah moto TAK selamat,kereta selamat habes......"
ya,itu memang aku akui lah kan.tapi,kadang kadang
aku rase bawak kerete nih menyusahkan.
[mentang2lah dh penah bawak dua dua]
nak carik parking,bapok lah punye susah kan.kalau motor,mana ade
celah sikit,pon dh leyh park.ya ya,aku mcm dh lari topik kan.
so,bagi aku,dua dua mende tuh ade kebaikan n keburokn.
mtor,flexible.tak perlu menghadapi stress tyme jam
tak perlu isi minyak smpai 10 hengget ntok g alamanda.
tak perlu bayar tol.tapi,kau musti ingt,naik motor kalau kne hit by a car
or kne senggol skit,fuhh!kompom ada luka luka.

citer lak sal xcident nih,mlm tadi,at 4 a.m,after tol batu 11,kajang,
kitorg terserempak ngan satu mat rempit excident.
u noe what?INI PERTAMA KALI AKU LIHAT ORG JATOH MOTO
LIVELY!!!!!!aku n tenouq mcm cuak gila gila hell sampai
tenouq gigel gigel.aku lak,pelok penyu erat erat
sbb tak sangka weyh..jln kat ctu bapak nye ha besar,leyh dia jatoh.
worse to worst..i can see the blood okay!
homaigod!aku dh cm longgar lutot nampak drh.
naseb lah ade jugak bro kerete dpan berenti.kalau tak,lagik lah cuak.
bkn ktorg berdua tanak tolong,tp at that tyme,
takde llki.hanya kami,wanita wanita sejati je dalam kereta tu.
oh!nih mmg experience gila!
then apa?kami pecot jela.dengan menenangkan hati maseng2.



okay.ini gambar kereta idamanku.yes!
VOLKSWAGEN POLO
kalau aku dpt,aku nk lap hari hari bagi kilat.hehe
peace:)

No comments:

Post a Comment