Pages

Friday, January 21, 2011

hari semalam hari penuh kebahagiaan.

ooo yeahhh!smlm adelah satu hari dlm sejarah.
bukan sejarah melayu or sejarah ting.4 yg korg belajar tu ye.
hari bersejarah buat kanak2 fizik seantero ukm.
batch 2008/09.for the first tyme,ktorg hangout together kat PD.
yes,PD.mmg plan awl nk ke broga then waterfall.
but at last,kami ke PD.best!sbb dapat main banana boat.
okay,itu fers tyme okay.dulu2 masa anak2 buah aku ajak,aku
dpt sakit kepala yg maha dahsyat.so,tak naek.
rupa2 nya mmg dh ditentukan aku akan naik ngan rakan2
seperjuangan aku.so sweet!!otai lah uols!
aku takde cpture ape2 pictre pon sbb fon aku memory card takde.
mcm hampe lah jugak kan.
tp aku bejaya lah curik 1 gambar drpda cosmate aku wat tatapan bersama.

ha,tu separoh je yg ade tuh.tuh geng2 yg skali naik banana ngan aku.
nampak tak aku jelir lidah?homaigod!aku teminom byk hell
air garam.naik2 aje,dh rase mcm ikan masin.nih semua gara2
abg banana,dia golekkan kitorg.ktorg tanak pon
golek2 nih sebenarnya.tapi,abg tuh memaksa,lagi plak dia yg drive boat
[betol ke drive?hentam sajalah labu..]
hope after nih,leyh g mandi sg lak.huhu
okay.mahu pegi pasar mlm.bye2!

No comments:

Post a Comment