Pages

Sunday, December 26, 2010

give up!

knape lah asyik aku yg slh,sdangkan org lain yg slh.aku tak fhm.sbb aku nih adeq ke?so,adeq slalu slh lah?kau org,abg2 n akak2 aku tak penah slh ke?sedih la kau mcm nih.tak fair langsong!nk taw tak,aku rase best sgt kalau lah aku dilahirkan dlm family ayu.hidop tak seberapa,tapi semua rapat2 je.syg adeq bradeq sndri.knape aku tak dpt smua tuh?family aku sokmo lah nk begadoh.tapi knape asyik aku yg slh.aku mmg taknak mintak maaf.serius!kalau sbb duit lah yang sebbkan aku kne mintak maaf,takpe,nnti aku pulangkan.tak pyh wat cm tu kat aku.aku taw aku byk berharap pada org lain.aku byr suma tuh nnti,insyaallah.yg pasti,aku takkan mintak maaf pd benda yg bukan aku slhnya!kalau aku boleh drive time tu,dh lama aku balik sendri.

No comments:

Post a Comment