Pages

Thursday, November 11, 2010

hellomellodello

lama dh rasenye x menconteng arang ke muka diary nih.sbb aku bizuwi dgn xm yg amik separoh

kekuatan batin aku.ches!anyway,esok tanggal 12 nov 2010 bersamaan hari jumaat, otak aku

akan merdeka dari segala tohmahan bahan bahan bacaan yg akku kureng gemar. pasnih aku

msti update blog nih ari ari.cm biasa.lantaklah kamu semua nk kata blog aku bosan.blog kau ke

blog aku?huhu.eh,ckp ckp sal blog,aku kne pindah BLOK.kau tahu?mstilahh tak kan.sbb kau

takde kat zaba nih ha.kau kan dudok rumah.barang aku byk gilaaa nk angkot angkot g sana.tp

bawak naik motor bolehkah??boleh kott.nk seribu daya kan u ols~huhu.esok paper ape?la..tadi

xnk tanya..paper SOLID STATE PHYSICS 2.kau tahu??tak?!penat jahh bagitahu.ok lahh.nk

sambong studyy khordddd (from epilotis).yelahh paper last kan.haroslah semangat!!!huhu.k

lahh.dada.dun worry.masa cuti sem nnti aku leyh update lgi.rmah aku dh ade wifi.eh,terbongga

lak~huk3.bye2.




No comments:

Post a Comment