Pages

Monday, November 29, 2010

fers tyme!

bukan fers tyme jatoh cinta,bukan fers tyme naik flight,bukan jugak fers tyme kena mrah,tapi,fers tyme aku pegang stereng dlm hidop aku.omaigod!mula2 mmg cuak hbis lahh.maklomlah sblom nih mana penah nk try drive kete.cikgu yg mula mula,means ntok da fers hour,ok,takdelah aku pressure sgt,sbb dia ajak2 aku borak borak sambil mengajar,siap wat lawak lawak ngokongek skit.so,takdelahh aku nih yg mmg dh cuak,tekanan sgt kan.smooth la.mula mula mmg x pandai nk handle stereng.hambek kau!masok padang lalang bagai.membajak,menyawah suma aku wat.naseb baik x langgar pokok ke apa ke kan.Alhamdulillah.

Masok da seken hour,hadoi lah!!tekanan yg amat sgt u noe.cekgu dia,skit punye grg aku ckp kau.dok tengking tengking lagik lahh btambah tekanan aku.tup tup bwk aku kluar.ya,kluar di atas jln raya uols.awl2 kuar,ok...just kat traffic light,aku hentam masok lane org,hambek kau,kne herdik skali ngan ckgu.maapkan aku,cekgu.aku maseh cuak.seken tyme,nk kuar simpang,aku tekan minyak,hah!tu dia.lori dri blakang kott~masyaallah!pastu,muka aku dh mcm mayat!kalau toreh pon takde drh!sumpah wey..cuak!

humph.esok aku g lagik blaja.bak kata kwn2 n b aku,aku haros kental.ya,aku haros buang sikap takot n cuak tuh.ya,haros!doakan aku leyh dpt P cpat ekh.bubye;)

No comments:

Post a Comment